Головне меню

Головна arrow Органи влади arrow Звернення громадян arrow ДОВІДКА про організацію роботи із зверненнями громадян у Могилів-Подільській районній державній адміністрації у 2012 році

ДОВІДКА про організацію роботи із зверненнями громадян у Могилів-Подільській районній державній адміністрації у 2012 році

Надрукувати Надіслати електронною поштою
10.01.2013

 Забезпечення реалізації конституційних прав, свобод людини і громадянина є основними принципами становлення демократичної, соціально-правової держави. Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» та Указом Президента України від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» гарантовано право громадянам на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

 Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права і законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення. Ці засади залишаються визначальними напрямками роботи місцевих органів виконавчої влади Могилів – Подільського району.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються         керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду, згідно термінів передбачених чинним законодавством.
 Протягом  2012 року до райдержадміністрації надійшло 115 звернень, що на 10 одиниць менше ніж у 2011році (125 звернень).

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації абсолютно домінують заяви.
Найбільші актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це:
- питання аграрної політики і земельних відносини – 33 одиниці, або 29 % від загальної кількості;
- друге місце за кількістю звернень займають питання соціального захисту громадян – 27 одиниць,  (23 %);
- трійку найбільш поширених замикають питання комунального господарства – 17 одиниць, або 15 %;
Мають місце проблематичні питання щодо праці і заробітної плати, а також охорони здоров'я -  таких звернень надійшло по 9 (8%) .

Як свідчить аналіз, протягом 2012 року найчастіше громадяни порушували наступні питання:
 аграрної політики і земельних відносин, це підвищення цін за здане молоко, виготовлення та видача державних актів, конфлікти за земельні межі, укладання договорів оренди;
 соціального захисту громадян – забезпечення засобами реабілітації, надання матеріальної допомоги, роз'яснення з приводу отримання пільг, соціальних виплат, субсидій; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.
 Щодо комунального господарства – то це прохання посприяти у ремонті, а у зимовий період – розчистці місцевих доріг, ремонту та експлуатації будинків, водопостачання .
 Звернення, що стосувались праці та заробітної плати – це виплати заборгованості заробітної плати та працевлаштування.
Питання охорони здоров'я – це питання реформування закладів охорони здоров’я та заяви громадян з проханням допомогти у лікуванні.
У 2012 році прослідковується зменшення колективних заяв та скарг. Так за звітний період 2012 року надійшло 17 (15%) колективних звернень що на 25 звернень менше ніж у 2011 році (42 звернення, або 34%)
11 % (13 одиниць) від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від інвалідів, дітей війни та пенсіонерів, багатодітних матерів (у 2011 році зареєстровано 23 (18%)).
Зазначена категорія громадян піднімає питання надання матеріальної допомоги, допомоги у лікуванні, придбанні палива, поліпшення житлових умов та інше.

Всього протягом 2012 року до районної державної адміністрації  звернулось 1132 громадян, тоді як у 2011 році  1535 громадян.

На особистому прийомі  керівництва районної державної адміністрації прийнято  9 звернень, це становить 8 % від загальної кількості.

Протягом 2012 року проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в 4 сільських радах району, в управліннях та відділах райдержадміністрації. За наслідками перевірок складено відповідні довідки, в яких проаналізовано роботу із зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо її поліпшення.

   Районною державною адміністрацією  оприлюднюються узагальнені аналітичні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації у районних засобах масової інформації. На офіційному веб-сайті районної державної адміністрації окремою сторінкою розміщена інформація щодо звернень громадян, а саме: закон "Про звернення громадян", графіки прийомів громадян, аналітичні матеріали та інші узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян. В районній державній адміністрації функціонує телефон «Гаряча лінія».

 Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.

 
< ПопередняАналітична довідка за І квартал 2013 року   Закон України «Про звернення громадян»Наступна >